Bra kväll igår :D <3

Tackar alla folk som va med igår för en bra kväll :D hade as trevligt, känns lite i huvudet idag måste jag erkänna. :)
Ska snart åka ut till stallet, ska släppa ut min lilla buffan, undra hur hon reagerar på det efter ca 20 dagars boxvila ! Tror nog att jag får slänga på henne skydd+boots och självklart brodda henne innan jag släpper ut henne så hon inte halkar eller sparkar sig själv ! Men det ska nog gå bra, hon kommer nog tycka att det är skönt !

Ikväll blir det nog film hemma hos johanna, och ska nog sova där med så åker jag direkt där ifrån till skolan i mon ^^ ska bli kul att rida på måndag igen :D As najs ! Tror vi har markarbete :D <3

Här kommer några bilder på mej och johanna från igår , (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0