Kaalt !

va precis ute och satte i värmefläkten i saaben efter som det inte är någon fläkt i den , tänkte åka ner till mamma en snabbis och sen ut till stallet och rida o köra in lite hö :) Ikväll blir det nog mys med Johanna ;D ^^ Typ datorkväll , as naajs :D <3

Btw så tycker inte jag om vintern ! det e bara kallt , enda fördelen med snö är väl att det blir lite ljusare på kvällen och att det går rida eftersom att det inte är hårt :) annars tycker jag bara att det är för kallt, Snön o kylan ska komma dagen innan julafton och försvinna någon dag efter ! Det hade varit suuuuper om det hade varit så ^^ då hade jag trivts ,^^ ! Hehe. men life is llife !



att gå från detta fina vädret till snö o kallt va inte jätte skönt kan jag lova !
så sjukt, när vi va där nere så gnällde vi på att det blåste :o Men va fan gör det inte i sverige, + en massa snö :s
Inte riktigt okej. Menmen :D
Nu ska jag åka ner till mamma en sväng

Love you bitches ! <3

Kommentarer
Postat av: Alternative Fuels

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-05-17 @ 13:03:40
URL: http://alternative-fuels.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0