Kalla Sverige!

Nu är jag hemma efter en lång härlig vecka i grancanaria, det e faktiskt lite skönt att komma hem , har ju saknat folket, familjen och mina små hästar så klart <3<3 men kallt som fan e det /:
Här kommer en bild på mig och sabbe från flygplatsen innan vi åkte, kommer flera bilder när jag orkar lägga upp dom ;) Och sen ska jag få massa bilder av sabbe med , så kanske väntar så jag kan slänga in alla bilderna samtidigt :D ^^


Nu ska jag vila lite , har ju varit en lån dag idag , gick upp klockan 20 över 4 sen kom bussen och hämtade oss vid klockan halv 6 , och sen gick flyget hem till sverige klockan 8 (9 svensk tid) Sen va vi framme i jkpg vid klockan 10 över 2 och sen tog det en halv evighet innan vi fick väskorna och det , så är sjuukt trött !! ;) Men kanske skriver ett inlägg till sen , och slänger in några bilder :) ^^

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0