Nu är det kväll ^^

Har precis käkat spagetti och köttfärssås, massa gott !
Nu kollar jag på Maria Wern :) det är as bra !
Juste jag har glömt att berätta, jag ska kanske hjälpa en tjej med hennes 3.5 åring 1 - 2 dagar i veckan , :) Det ska bli roligt, är ju alltid kul att bli en erfarenhet rikare :)
Sen ska jag ju börja rida igång buffan så fort jag är lite friskare, och sen så fort snön försvinner så ska jag börja hoppträna bina igen, ska försöka träna så att jag kan starta någon/några lokala 90 rundor med henne i vår :)

Ska iaf åka till skolan i mon och försöka, är rättså säker på att jag inte kommer orka hela dagen , men tänkte iaf försöka stanna till lunch , ta reda på vad jag kan göra hemma eller så, och samma sak på fredag om jag inte är bättre, vem vet jag kanske klarar hela dagen, men inte som jag mår nu, men hoppas det blir bättre.

Till helgen vill jag verkligen vara frisk så jag orkar det jag vill till 100% och inte halvdant. Ska iaf kanske på afterwork och sen bowla med Johanna o kanske böna och någon till ;) kommer bli najs.

Nu ska jag titta vidare på maria wern :D
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0