NYÅRS PLANER :D

Blir att jag Johanna och Ella åker ner vid 9 tiden på Fredag , ska hämta upp pappa i Simlångsdalen innan vi åker vidare mot storstaden halmstad ! :D
När vi kommit fram blir det väl typ att tjöta lite med broder och hans tjej, sen ska dom åka till några kompisar och fira , så då ska jag johanna Ella och pappa äta mat och sånt, sen åker han hem igen och då blir det massa party för våran del, blir nog att förfesta hemma hos en kompis till Emelie från halmstad, :) As naajs ! Sen tror jag nog att det får bli utgång om vi inte hittar något roligare att hitta på , tänkte kolla med ola och CO vad dom ska göra :) Kan ju bli naajs , ;D Är iaf as taggad ! <3

Dagen har varit bra iaf, den har bestått av att umgås med johanna och barnen lite , och varit i stallet med zäta och borstat på dom söta små hästarna och sen har jag inhandlat lite alkohol och släppt in dom små hästarna :)

Nu blir det luugnt hela kvällen, ska börja packa lite smått tänkte jag :) ^^ Hehe !
Ha det bra !
Pussar <3



KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ !! ;)
Ja ni ser ju att jag och johanna brukar vara duktiga på att festa, och jag kan lova att ella inte är sämre^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0