Söndag !

Har precis ätit lite frukost, knäckebröd med kaviar på :) Massa mumma !

Igår blev det en jätte mysig kväll, vi åt ju Pizza och kollade på en skräckis, sen så kom Cefalk upp en sväng, han hade med sej hunden kia, såå sööt :D så satt vi och kollade på massa sjuka grejer typ brainfuck och sånt , helt sjukt :o Haha. Senare på kvällen åkte jag och johanna ner och kollade stan typ, och köpte ramlösa. sen åkte jag hem, va skönt att sova i min egen säng kan jag lova :d Helt värd kväll iaf :D

Idag så får det bli lugnt, ska ut och mocka och fixa i stallet me Zäta, sen får det bli en skritt runda i skogen :) Så roligt att rida min lilla buff igen :) Ska försöka ta lite nya bilder på hästarna och sådär :) så lägger upp dom ikväll :D Efter stallet så ska jag åka ut till Milla och kolla på hennes nya unghäst som hon har tagit hem :D as skojsigt (: ^^

skriver mera ikväll, slänger in en bild på Ki och Bamse bara för att dom va så söta här om dagen ;) ^^



<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0