Godmorgon allahoppla! ;)

Sitter i soffan och dricker kaffe och kollar ut genom fönstret typ och tänker på att jag inte vill ha snö än :s Usch!
Nä nu ska jag inte gnälla, Idag hade jag tänkt åka ner till stan och kolla på "festskor" som jag kan ha med mig till grancanaria, hoppas på att dom har lite tunnare skor bara ! (:
Sen ska jag åka och köpa blondering och blondera min utväxt och lite, ska blir det stallet och ta in hästarna, tänkte ridit bina men får se, jag gillar inte snö :p ^^ hon har fått lite vintervila nu så hon ka nog stå några dagar till!! ^^
Eve ska hjälpa mig i stallet btw :D Massa mys !
Nu ska jag sminka mej och lite, sen åka ner till mamma och fixa å greja lite :) hörs säkert sen !

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Edvardalba

I love this page.

2011-01-30 @ 13:29:03
URL: http://edvardalba.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0