Hemma igen ^^

Nu är jag hemma efter en lång stalldag, tog en efterlängtad dusch när jag kom hem!^^
Tänkte skriva lite om hur det gick med hästarna idag :)

Buffan: Hon är fortfarande halt, så ska ju åka med henne den 10e och kolla henne. ;p
Wille: han va verkligen super fin idag, longerade honom med inspänning och han jobbade jätte bra under sig osv. ska göra samma arbete i morgon och sen löshoppa honom på torsdag :)
Nocken: Han va fin, men vääldigt pigg. blev lite bocksprång och grejer i galoppen men annars va han kanon fin :)
Egon: Han va mysig, har ju bara ridit honom 1 gång innan eftersom att jag provrider honom lite. men det kändes bra och han blev mjuk i slutet, tror han kan vara en häst som jag kommer passa i hop med och det tror även hon som äger honom :) så hoppas på det bästa^^
Bina: henne red ju zäta idag , men hon såg jätte mjuk och fin ut, ska rida lektion för piven med henne i mon så vi får se :) måste ju checka av henne lite inför lördag :)

Nu ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt, är lite seg efter dagen om man säger så ^^ men jag uppdaterar säkert mera senare (:
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0