Måndag.

Har precis ätit, blev lite sen middag idag eftersom att urban slipar golvet och håller på (: Tacos åt jag iaf, as gott :D
Nu blir det nog sängen och kolla på film, men ska nog lägga in lite låtar på mobilen och försöka få över lite bilder från mobilen till datorn om det vill fungelera , :D ^^ Hehe.
Justee, jag har trott det har varit tisdag idag, fråga mej inte varför för det vet jag inte xD Menmen. det är bara 9 dagar kvar tills Jag, Sabbe, Helene och stefan åker till grancanaria, det kommer bli aas naajs :D <3<3
I mon är det praktik hos piven sen ska jag ut och gå med buffan, Zäta ska rida bina så jag slipper stressa med det^^(: Fast fan va fiin hon har blivit :D ^^

Bloggar mer i monkväll ithink. tror inte att jag hinner i mon på dagen.

PUSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0