Halloween helg ! ^^

Hann inte uppdarera någonting igår, men här kommer lite vad jag gjorde igår och lite i fredags ^^ ;)

Fredag : vi hade sexparty hemma hos mig, va typ 8 tjejer som satt och drack och linda och mikaela kom och pratade om sexleksaker och grejer, efter vi va klara med det så åkte jag och ella till Puben i forserum, det va faktiskt heelt okeej , fast full som jag vet inte vad blev jag ;p Höhö ! sov i lekeryd och kom hem 9 på lördag morgon, men det blev helt klart en värd kväll!!^^

Lördag : Först va jag och provred en häst, valack ca170 11år, det kändes jätte bra och ägarna tyckte att jag red honom bra , :) ^^ efter det så va det bara att skynda sig hem och duscha och göra sig iorning.
efter det så åkte jag till kate och dennis med Sabbe, Jojjo och Kicko, :) ^^ det va faktiskt en riktigt bra kväll!! Taack tjejor , och alla som va på festen , :) Kom hem tidigt, typ vid 12 så det va riktigt skönt :D

Ska ut till stallet om en stund och borsta buffan och pyssla lite med Willebus^^
Jag skriver mera sen , och då kommer det massa bilder från festen i fredags och lördags och lite bilder på hästen jag provred :) ^^
Hörs sen..PUSSS^^

Kommentarer
Postat av: Ella

Emelie , vi får inte dricka så här ! vi får gå ut och ha skoj men inte dricka i dessa mängder ;) !

2010-10-31 @ 12:23:35
URL: http://festflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0