Måndag.

Kom precis hem från skolan, har haft stallet. slutar ju igentligen klockan 3, men jag mår inte jätte bra så jag kände att det kanske inte va så smart att rida så jag åkte hem efter lunch. Blev typ helt slut när vi mockade och fixade stallet så det va väl lika bra.
Nu sitter jag och kollar på tv o eldar för fullt i kaminen,  ska gå och sätta på lite kaffe snart och gå ut och försöka ta en cigg. Sen blir det bara att vila fram tills klockan halv 5, då ska jag köra erica och saga till dansen sen hämta Zäta och åka ut en sväng till stallet och skritta buffan en runda:)^^

Puss på er så länge! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

du orkar inte rid o va i stallet i skolan men du orkar rida din egen häst sen? konstigt

2010-10-25 @ 13:22:08
Postat av: emelie

Jag anser att det är en jävla skillnad på att rida lektion och skritta ut i skogen ? Jag skulle inte orkat rida lektion med min egen häst heller. Så njae , så konstigt är det nog inte va???

Du kan ju skriva namn åxå och våga stå för vem du är !

2010-10-25 @ 13:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0