Svårt beslut <3

Sitter nyduschad i soffan med en kopp kaffe i handen nu (:
Skoldagen gick rätt fort och efter det så åkte jag till stallet direkt och borstade min halta lotta och red Willefille lite (:
Kom hem ganska nyss! har bara hunnit duscha typ :)

Har i alla fall gjort ett beslut
Buffan är ju halt igen /: och det kommer ju alltid efter jag har hoppat henne, spelar ingen roll hur länge jag sätter igång henne innan jag tar första sprången.
Så tänkte jag att jag kunde låna ut henne som dressyr häst till någon som tycker dressyr är roligt.
Men bestämde mej i stället för att behålla henne själv och försöka komma ut och tävla dressyr på henne och lägga ner lite mera energi på att rida ihop mig riktigt med henne i dressyren, mycket träningar för piven i dressyr osv! :)
vad tycker ni om det? Låter det som en bra ide?


Kommentarer
Postat av: monixx

Tycker det låter som en jättebra ide'! :)

Hoppas att hon blir ohalt snart igen. Tråkigt sånt där ju.

2011-04-06 @ 19:17:28
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Hanna

är du sjuk kvinna? :O hahahah ♥

2011-04-06 @ 19:20:22
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Ellen Källgren

Det låter som en superide ju! Tränar du en del så tror jag att det kommer att gå super. ;)

2011-04-13 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0