Godmorgon alla (:

Tänkte skriva lite om hur det gick på hoppträningen igår (:
hon va jätte fin, men det va ju inte lite varmt så både jag och hästen blev trötta väldigt fort, men hon va super duper fin och skötte sig som hon skulle! hon stannade 2 gånger, men det va för att jag blev lite osäker och slutade rida och därför kom vi fel helt enkelt :p Men annars gick det jätte bra, hon va jötte fin i framridningen och allting! Hade några missar på framhoppningen med, men fick ingen jämn galopp på dom små hindrena, men det är ju sånt som händer antar jag :) I alla fall, så tycker jag att det är så sjukt kul att träna för Lotta, Så jag tror jag ska hoppa bara för henne, och träna dressyr för piven :) !

Ska snart ladda upp lite flera bilder, men lite svårt att komma ihåg vilka jag redan har lagt upp ;p så det kanske blir några som har varit med i de tidigare inläggen :p men det får ni leva med :)

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0