Godmorgon (:

Är så sjukt härligt att vakna och märka att det är sol ute. jätte skönt! Inte jätte varmt än men ändå typ 17 grader, helt awsome måste jag ju säga (:
Idag ska jag packa upp och sådär nu på dagen, sen ska jag åka ut och rida med Zäta, blir nog banan idag, hon ska rida bina hade jag tänkt, typ mest skritt o få henne lugn och sen lite trav och massa övergångar, och jag ska rida buffan på banan, får se vad hon ska göra, hon får nog jobbar igenom lite, och i mon får hon gå över lite bommar (:
Sen ska jag nog rida wille med, men det får nog bli en skrittrunda, antingen om jag tar det på banan, eller om det får bli en runda ut, får se (:

Ska alldeles strax ladda upp bilderna ifrån öland, så dom kommer alldeles strax (: <3
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0