Individuella val! (:

Sitter just nu i skolan och har individuella val, och jag har just nu hästens utbildning :)
Så sitter och skriver om vad man ska tänka på för att få en hållbar häst och ska även skriva om vad man ska tänka på när man lägger upp ett träningsprogram, denna uppgiften inriktar sej mest på unhästar :) !
Lite roligt faktiskt :p

Mår inte jätte bra idag , känner mej febrig och hängig OSV. Så funderar på om jag ska dra hem efter lunch, men jag vet inte riktigt :p får se! Måste kolla med Carola så hon inte får dampet xD !

Men så är det i alla fall (: uppdaterar mera ikväll sen när jag har varit ute hos hästarna och sådär, funderar på om jag ska orka rida bina lite, kanske får bli en "lugn" barbacka tur:p Hon kan ju aldrig vara lugn men försöka går ju ;) !

Nu ska ja fortsätta jobba lite så jag kanske får gå hem utan en säke död !xD

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0