Skolan tar fan all energi :o

att man alltid ska vara så trött nu bara för att skolan har börjat :(
AS JOBBIGT!
Sen e jag så jävla sur för att jag inte får vara hos Johanna Sandström på praktik, hade fan sett fram i mot det! Men NEJ. för dom tyckte att det va "stökigt" men va, hur skulle dom ha det om dom skulle renovera om stallet och bygga ridhus?... ARG!
Enligt dom får jag i alla fall inte det :s
ska vara hos robert Kroplewski så länge, men sen ska jag fan vara hos johanna.. inte för att jag inte tror att det kommer ge mycket och bli kul hos honom, men hade ju sett fram i mot det :o
Nog om det!

Buffan markerade lite fortfarande så nu står hon med kyllera på under natten och sånt dära. men får nog stryka mej i helgen :( Så tråkigt!
Men det kommer ju flera tävlingar som tur är :) !
Och jag tycker det är lite skönt att hon är svullen nu, så att man vet vad det är och sådär.
Är så sjukt trött, så får bli väldigt lugnt ikväll !
Puss*


Bästa Buffan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0