Stadsfest i mon :D <3

Buffan va fortfarande inte bra i sitt ben /: tampade och sådär, men ingen feber i alla fall.
gick med henne typ 15 min idag så hon fick röra lite på det.
hade BoT när jag gick och sen kladdade jag på kyllera när jag kom in.
Blir det inte bra över helgen så får jag åka med henne i veckan som kommer! /: lilla hästen <3

skolan va rätt soft idag och avslutades med frisbeegolf (:
Och självklart lyckade jag tappa min mobil :o haha. men efter typ 20 minuters letande så hittade jag min älskling ;)

nu ska jag snart äta lite och sen kolla på tv innan det får bli sängen.
Tagga lite stadsfest och sådär. :)
Ingen som vet någon rolig förfest i mon ? :)


Hörde jag fest? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0