Bilderna krånglar :o

Bilderna som David skulle skicka krånglar en massa :s Så det får bli utan nya bilder ;)

Hade i alla fall en bra Julafton, halva dagen spenderades i stallet typ, och sen förbereda maten osvosv..
Så ja vi började "fira" rätt sent eftersom att Christian och Daniel (mina syskon) va hos Deras mamma och Firade först på dagen, Juste vet ni, Jag missade kalle :o (!)
I alla fall så åt vid runt halv 7 och sen delade vi ut julklapparna och efter det körde vi alla barnen gråter :)
David ageriade paparazi, så bilder kommer, men sen då eftersom det bara krånglar :p

Fick en massa roligt i alla fall!

  • En Bil! Hur stort är inte det?! med betald försäkring osv.
  • Pengar
  • Tandborste o tandkräm, bra är för lat för att köpa nytt själv xD haha.
  • Parfymer, typ 3 stycken!
  • En vinterjacka som jag kollat in.
  • Handbojor, as tuffa med rött ludd, ska ha dom som "prydnad" ;)
  • Två olika ölspel.
  • Underkläder.
  • Sen får jag antagligen träningen för Lennart Lindelöw i januari :)
  • Massa hästgrejer av kajsa. Typ spön schabrak osv (y)

Så ja, bra jul :D

Tack alla som var med och gjorde den så bra. ♥

 

Hoppas in hade en lika bra jul som jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0