Sick and tired :(

Jag hatar att vara sjuk och jag hatar att vara trött :o Varför måste man vara något man hatar ?
det är väl inget att hänga i julgranen ? ingen stooor kula iaf :o
tycker att livet alltid borde vara roligt och piggnt typ :D Täääänk, fan va naajsigt det hade varit :D
Och en sak till nu när jag endå gnäller och önskar, Det borde vara sommar iaf 75% av året och resten någon blandning mellan höst och vinter, håller ni inte med? Fatta liivet hade varit så underbar :d <3 i liiike!
Jaja , drömma går ju ^^ helst vill jag kunna stanna i drömmen , shiit skönt! ;)

Yeahyeah , thats life!! ;) Är rätt glad endå :D höhö!

Nu ska jag kolla på film och dö lite, hoppas jag hittar någon fin pojk i filmen så jag kan njuuta lite ;)^^

Godnatt hotties <3



Btw, saknar emelie Johanna tiderna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0