DisneyChannel och kaffe!

Har varit en rolig dag i skolan idag (: Hoppade Sience, gick mycket mycket bättre än förra gången :) ^^ Han är mysig den hästen när man kommer på vilka knappar man ska trycka på! :)

Nu sitter jag och dricker kaffe och kollar på disneychannel, funderar på om jag ska orka gå ut och röka :) ^^
Ikväll blir det bara ta det lugnt framför tvn och datorn och i mon är det praktik hos Piven och sen ska jag åka och ta in Rangvis hästar och sen åka ut till min lilla plutt och försöka rida en sväng, synd att det är så halt överallt :s

Yeahyeah , skriver kanske mera sen om jag orkar ;) Ha det bra snyggisar! <3


Slänger in en bild på min finaste buff <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0