Matlagning och kaffe

Vi hade ingen hoppning idag i skolan , /: Men en rolig dressyrlektion, hade eliza :) Jätte mysig häst när man väl kom på henne :) Så najs dag i det stora hela iaf :D
slänger in en bild på charmtrollet :) ^^

Nu dricker jag iaf kaffe och lagar mat :) Lasange, MUMMA!

I mon har jag först praktik hos piven från 10 till 3 sen blir det stallet, får se om det går rida eller om jag bara ska borsta och pussa lite på sötheesten <3
Hoppas isen försvinner från vägen ut från stallet snart så jag kan köra till ridhus och rida henne lite:) Hon skulle behöva en genomkörare, fast lugnt såklart då hon har stått ett tag :)

Nu är maten snart klar sen blir det tv sen sova!

Hörs i mon snyggisar :)^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0