The time of my life !

Jag är fan fortfarande sliten efter helgen! ;) Men det är väl så man känner att man har haft ett bra nyår, eller? ;)
Nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att jag ska hämta becca på Stationen , ;D ^^ Då bär det av ut till stallet för mockning och fix, en ridtur och förhoppningsvis lite nya bilder :D Awsome i know !

Längtar faktiskt tillbaka till halmstad redan om jag ska vara ärlig, Älskar den staden, helt fantastisk :D <3 så får nog ta att åka ner dit snart igen :D <3

Hör sen och då har jag nog nya bilder att komma med ;)
Slänger in en bild på mej och becca iaf :D ^^



Världens mongo bild! Men bjuder på den :D

Kommentarer
Postat av: becca

Haha! riktigt snygg bild måste jag säga!

2011-01-05 @ 11:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0