Tisdag!

Dagen började med att jag åkte ut och hade praktik hos Piven, lika roligt som vanligt :)^^
Sen så åkte jag ut till rangvies stall och mockade och släppte in hästarna :) sen så åkte jag ut till mina hästar där Zäta väntade (: Vi borstade och fixade lite sen så blev det en ridtur i skogen, "Zäta kör inte i diket med bara bilen utan även med hästen"! ;) haha. Bina trodde att hon kunde springa igenom en jäätte stor snödriva, men det kunde hon inte xD Så hon snubblar och Zäta gör väärldens snyggaste stört landning ;p man kan ju skratta efteråt eftersom att ingen skadade sig! Största delen av ridturen va jätte mysig like always :)^^ Och tack för hjälpen Zäta :)

i mon så är det första riktigt dagen i skolan:)^^ ska bli riktigt roligt att träffa alla sjuka klasskompisar igen :D <3<3

Nu ska jag kolla på tv och bara ta det allmänt lugnt hela kvällen :)^^ PUSS

Bara för att Fina bina va trög idag så får hon stå för bilden :)^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0