Blääääää..

Gårdagen va faktiskt naaajs, fast vi typ bara åkte bil ;) absolut skitkul faktiskt :D
Älskar er tjejor (: <3
blev kanske EN öl för mkt men men, det är väl smällar man får ta, det känns i alla fall idag kan jag lova! ^^

eftersom att jag mår lite som jag förtjänar så får hästarna vänta till ikväll, planerna för hästarna idag är att wille ska longeras, Bina kanske ska skrittas om jag orkar, men det tror jag! Buffan får vila idag (:
Pindus och buffan har fått gå på gräs en natt bara för att de ska få lite sommarlov (: men i natt får de gå in igen:)

nu vet ni hur min dag ser ut i alla fall :)



slänger in en dampbild på ponnyn



och en fin bild bara för att visa att han faktiskt kan vara riktigt snygg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0