Godmorgon puddingar ;)

Känns som att jag alltid börjar med samma sak, men ja jag sitter faktiskt och dricker kaffe ;)
Ska snart åka ut till stallet, för hovis kommer och slår på en tappsko på buffan (:

Igår spenderade jag hela kvällen med Emma och Matilda, vi pratade lite om öland osådär, sen följde vi med när Emma körde hem sin pappa och syster från eksjö (:

Idag kommer zäta ut till stallet och rida (: as najsigt! ^^
Va ju faktiskt ett tag sen, funny (:

Buffan ska bara joggas,tänkte att vi kunde rida i skogen, så frågan är om zäta kanske får rida buffan så rider jag binabus eftersom hon kan vara lite knas i skogen :p hehe. ^^

nu måste jag skynda mej lite (: ^^ hehe. PUSS*

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Hej!

Var med i min utlottning om att bli månadens ekipage!

http://emblems.blogg.se/hast/2011/july/manadens-ekipage-augusti.html

2011-07-20 @ 17:07:11
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0