Har blivit väldigt dålig uppdatering här dåååvaa /:

Vaknade för en stund sen, sitter just nu på altanen och slupar lite kaffe, (:
ska åka ut till stallet om någon timma, tror det får bli en lång runda i skogen för buffans del idag, eftersom att hon fick stå igår :)  sen är planen att jag ska hoppa lite studs och sådär på onsdag, och sen är det träning för piven på fredag (: as najs!!

Bilder från fredagen kommer så fort emma har skickat några och jag har tagit med mej sladden till mobilen från stallet ;) haha ! Illa är det^^
I alla fall så funderar jag lite på om jag ska åka till Heda ridklubb och tävla den 14e, vet inte riktigt än. lite långt för en lokal kanske, men finns ju typ inga tävlingar just nu så kanske får bli så i alla fall :P
Lite revanch efter helgen eller så :p har nog aldrig gått så dåligt som det gick i fredags, fast skönt endå att jag fick så bra känsla i 110n som jag fick :)

Nu vet ni det (: återkommer säkert med någon bild senare idag i alla fall :P

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0