Helvetesjävlafaaaanvaontdetgör!!!!!

Hade en kanon kul kväll hemma hos nelly igår :)
jätte trevligt verkligen :) lite alkohol prat och grillning :) mysigt va det!
Men självklart så måste jag ju alltid göra någon tabbe, så ja, jag skulle gå ner från en typ trappa och där jag satte foten sluttade marken jätte mycket så jag har gjort något väldigt ont med min fot :o
väntar på att sjukhuset ska ringa så att jag får åka in o kolla så den inte är bruten :s
Hoppas verkligen verkligen verkligen inte det asså!! jag har inte tid med det nu när det börjar gå bra med hästen och sådär! FUCK!
är den bruten så får jag öla kladda på svart färg och stoppa ner ridbyxan där och hoppa utan stigbyglar xD

I alla fall, tack för en kanonkväll alla :D damn va roligt !

Bilder kommer nog när jag har fått några av becca och nelly :) !
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0