Mysigt värre! :D

Jahaa , min dag har sett ut såhär då va (:
Först va jag och åsa med Pindus i Vaggeryd, och de va inget allvarligt med henne, bara lite slemm i luftrören o sådär, så det va ju skönt :)
Sen när vi kom hem så lunchade vi hästarna och sen åkte jag hem o vilade en stund typ, sen åkte jag till stallet runt 5 igen och red buffan först, skrittade henne ungefär en halvtimma hon va lugn och fin (: efter det så red jag wille i typ 40 min på banan, red han med graman dom första 20 minuterna typ, mest skritt och sen tog jag bort den och galoppade lite ;)

nu sitter jag på altanen med Matilda och kolla på filmen Adam och Eva (: och om en stund kommer Emma åxå :)
mysigt på hög nivå :D



Scoooore :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0