Piiiigg - helt fantastiskt! (:

Vaknade för en stund sen, har faktiskt sovit jätte länge och är jätte pigg :D Jätte skönt faktiskt !
Sitter och dricker mitt vanliga morgon kaffe just nu och kollar på lite tv ^^

Tänkte att jag ska tvätta lite nu på dagen och vara lite duktig (: sen i eftermiddag kommer Anna ut och rider llte och jag ska rida buffan, håll tummarna för att min fot håller så är ni gulliga, men med en elastisk linda och en stövel så ska det nog gå bra, ska ju försöka hoppa henne inför torsdag i mon med :) blir nog att jag åker till änkarp!

Här kommer några flera bilder ifrån i fredags :D








Såå , det va nästan alla i alla fall :D
Nu taggar vi västervik tjejer :D kommer bli awsome! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0