Stall, stall, stall (:

Godmorgon på er !
Tävlingen igår va inge vidare asså, skitdåligt väder, oorganiserat och tungt underlag, buffan skötte sej jätte bra i början av banan vi fick ett himla flyt och sådär, kändes jätte bra, men tror hon blev trött o då tjurade hon ihop och stannade 2 ggr på 5an och sen hoppade hon jätte bra fram tills sista hindret i grunden, då fick vi sista stoppet, tror bestämt att hon har blivit lite bekväm av sig ;p jag måste nog gå på henne lite mera! hoppade bara 1m, pga vädret!
Planerna nu är att jag inte ska hoppa henne förän veckan inan den 6e då nästa tävling är, så får vi se om hon kanske är lite mera taggad, blir i alla fall att starta i brandstorp utanför jönköping (: vet inte riktigt klasser än, funderar på om hon sk gå 90 1m bara för att vi ska bli lite säkra igen eller om vi ska starta 1m 110 (: får se!

Idag blir det i alla fall väldigt mycket stall, först ska jag följa med Åsa till vaggeryd till kliniken med pindus, så de kan kolla upp hennes hosta, och sen ska jag rida min lilla buffa, och sen ska jag och matilda rida, hon bin och jag wille (: och i mon ska jag nog följa med henne ut till änkarp och rida vanten tror jag , och hon ska rida corsica (:

nu måste jag skynda att dricka upp mitt kaffe nnan jag måste åka till stallet (:

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0