Godermorgon (:

Vaknade 10 i 8 idag :) ^^ skönt att vakna tidigt faktiskt och väldigt skönt att jag inte festade igår :) !
Idag blir det bara ta det lugnt först , ut och rida igenom hästen sen , bara cheka av så allt funkar, kanske lägger upp något hinder och känner på henne på ett språng om det inte är för varmt :)

Denna helgen kommer nog bli helt awsome , (:
Först i mon är det ju då banträning i aneby , och sen på kvällen är jag bjuden ut till becca för lite grillning och lite alkohol, vet inte om jag kommer dricka men kommer nog åka ut och säga hej i alla fall :)
Och sen på lördag blir det ju 18års fest i WF huset för sabbe :D <3
Awsome :D
och sen på måndagen är man ju ledig med, så då blir det nog lite träning för My hemma hos janni :)

Nu ska jag dricka kaffe , (: Puss*



Börjar bli lite ljusare i alla fall :D
Vad tycker ni ? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0