home again ;)

Sådääär, nu är jag hemma från stallet och har även hunnit med en skön dusch :)
Jag borstade bara bina och wille, smörjde alla binas sår, hon är så sjukt känslig mot alla knotten och sånt /: stackare!
Buffan red jag i skogen i typ 40 min, mest skritt, att hon skulle skritta på ordenkligt och även lyssna tillbaka utan att vilja vända hemåt som hon alltid vill ;p travade och galoperade också men inte jätte mycket, galopperade i uppförbackar och lite sådär, sen när jag travade av henne så va hon sjukt fin och avslappnad :)

Känns bra inför i mon faktiskt (: TAGGA!

nu ska jag ta det lite lugnt och sen ikväll blir det Tutbingo :D Awsome eller hur !! :D



♥♥KÄRLEEEK ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0