Min dag (:

oj ,hela min dag har varit hästrelaterad :) mys! men dåligt väder till och från ;p
Började ju med att släppa ut pindus i morse, och buffan fick oxå gå ut en liten stund innan jag behövde ta in och fixa iordning för tävlingen (:
Efter det så har vi varit på tävling hela dagen då (:
Resultaten belv bra :D
1m clear round: 4 fel, fick ett stopp men det va helt mitt fel ! <3
1m a0/a0: gick jätte bra, 0 fel, kom lite fel på ett hinder men hon hoppade och lyfte på benen o kom över, efter det fick vi ett jätte bra flyt och det blev en 5e plats :D är så nööjd :D älskade häst <3<3




Ikväll blir det lugnt (: ska ju köra i mon så tänkte ta en välbehövd hemma kväll ikväll :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0