Sommar igen :)

Godmorgon, (: eller ah jag har varit vaken en stund med i alla fall.
just nu sitter jag och dricker kaffe på altanen och laddar upp lite filmer på youtube från tävlingar och lite sådär :)

Idag blir det nog en stalldag antar jag, Buffan ska joggas lite i skogen eftersom att hon gick hårt igår :)
sen har jag tänkt att jag ska longera wille lite och kanske sitta lite på honom.
och sen ska jag i alla fall ta in bina och borsta och möjligen tvätta med flugschampo :)
kanske skrittar henne en runda med så hon får röra på sig lite, har nämligen planerat att få igång alla till hösten så att wille kan säljas och jag kan åka och hoppa lite klubbisar med Bina och wille med kanske för den delen :)

Nu ska jag fortsätta på mitt kaffe och kanske sätta igång lite disneychannel med :D <3

Justeee, bilder från igår kommer när vikkan har skickat dom :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0