Svensksommar?

Godmorgon i regnet!
klart som fan att det ska regna eftersom att hästarna har gått ute i natt haha, always!

i alla fall så vaknade jag jätte tidigt idag, 07.20 (!) inte klokt ;p
Idag blir det att åka ut till stallet runt 2, tänkte löshoppa Wille lite , hoppas underlaget håller så det går bara :)
Zäta ska följa med ut så efter det så rider vi Buffan och bina på banan (: tänkte att Zäta ska få testa bina på det bettet jag testade igår, eftersom hon brukar bli ennu mera stressad på banan, men tror faktiskt att det kan funka.

Sitter i alla fall på altanen nu, lyssnar på musik och dricker kaffe, regnet har ju faktiskt avtagit lite , så man kan ju alltid hoppas på att spricker upp och bli SOOL <3

Mamma kollade vädret för fredag innan i tidningen, jo men visst, det ska SPÖregna och vara 11 grader, härlig tävlingsdag säger jag bara . haha uuuusch , det regnade sist jag tävlade i svarttorp med ;p

Men men det ska nog gå bra:) nu ska jag fortsätta med mitt kaffe :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0