Dååålig uppdate, i know^^

Kom hem för en stund sen, har bara hunnit äta lite.
Min dag har iaf varit bra :)
Började med att jag o sabbe åkte till praktiken, började 10 och sen va vi klara vid klockan 2 så vi fick gå då :)^^
Efter det så åkte jag ut till stallet och red min lilla buffa <3 hon va fin idag, fast pigg och något tittig ;p söthest <3
Efter det så åkte jag hem och duschade och fixade lite, sen så åkte jag o hämtade mamma och körde hem henne och sen bar det av hem till Timmy för en film, blev en skräckis som heter The Children, den va väl rätt okej men rätt seg.
nu sitter jag hemme dåja och ska snart sova , är sjukt trött. har sovmorgon i mon iaf. Börjar 10, men åker nog 10 i 9 tåget så kommer till skolan lite tidigare. menmen, skönt att vara på plats ;)

Här kommer lite bilder ifrån "skolastallet" igår :)

den här söthesten red jag, o det gick faktiskt riktigt bra i mellan åt :)





Enjoy ;) <3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0