every rose has its thorn <3

Har ont i huvudet, självförvållat antar jag ^^ !
Nu sitter jag vid datorn och kollar runt lite, och sen kollar jag disneychannel med:D
En bra morgon med andra ord! :)
gårdagen va naajs största delen av kvällen, va väl bara slutet som inte blev jätte lyckat.
men tack tjejer :) <3

Min lördag kommer se ut så här (:
Ska åka ut till stallet och rida lite efter 2 , sen bär det av till johanna vid klockan 6  för att äta exotiskplanka :)

Blir ingen alkohol ikväll, för ska kanske åka till mantorp som hästskötare för my i mon :) as kul <3

Nu ska jag fortsätta att bara ta det lugnt :D^^ <3<3




Jag saknar sommaren <3

Juste ska slinga håret om någon dag tänkte jag (: Måste ju vara blond till sommaren igen ^^ HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0