Juste.

¨Kanske ska säga att jag svaror på frågorna på fredag  , (: hoppas ju på att det ska kunna bli några iaf , :)^^

Sitter i soffan nu och försöker få upp värmen, fryser som fan just nu /:
vill ju vara frisk men det går verkligen upp och ner, ena sekunden mår jag jätte bra , andra sekunden så mår jag jätte illa och fryser som en idiot /:
Har i alla fall orkat ta tag i stallet idag , red buffan i skogen ca en timma, hon va helt galen för att vi red en väg som vi inte har ridit sen i höstas ;p söta hesten <3
Sen va jag helt slut, men kände att jag behövde rida wille lite bara för att! Så jag skrittade bara ca en kvart :)


slänger in en bild på Wille för er som inte vet vem han är och hur han ser ut , :) ^^

Nu ska jag kolla på tv och bara ta det lugnt och jobba på att friskna till!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0