no time for this!

Sitter hemma i soffan och lyssnar på gleecast, åkte hem från skolan för att jag mådde skit illa, så när jag kom hem så la jag mej direkt och sov i typ 3 timmr, trodde att jag skulle må lite bättre. men inte det nä /:

Och jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu, speciellt inte magsjuka :o fyyfaan!

Måste ju rida min lilla häst, planen med henne blir att starta första starten i eksjö den 21 april, bara åka dit och skutta runt en 90cm runda och kanske efteranmäla till 1m om hon känns bra , (:

Slänger in någon bild från någon tävling för att jag är så sjukt taggad . :) <3
Enjoy


Från våran första tävling : kom 5a :D <3

Tror detta är från våran andra :) kom iaf 3a <3

tror detta är våran första 110cm i eksjö iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0