Ny dag, nya möjligheter!

Jahaa , nu är det torsdag och jag är fortfarande inte frisk /:
kommer bli en väääldigt lugn helg asså! Det enda jag vet att jag ska göra är att jag ska försöka åka och träna med buffan och sen ska jag följa med bäste my och tävla på söndag :)

vaknade iaf av att sabbe ringde ;) och att jag har sån fruktansvärd mensvärk ! :@ DÖR!
Men lite disneychannel och kaffe så blir det nog lite bättre, och sen en skvätt av att min bästa sabbe kommer med :D

Tråk att det är jätte molnigt idag /: yeahyeah , det blir ju bara enu en anledninging att stanna inne^^

Skriver säkert någon mera kul sen om det händer något (:
Ha det bra <3

bara för att sabbe ringde och väckte mig så får hon stå för morgonens bild^^ <3


och bara för att jag längtar tillbaka till gran canaria så får det bli en där ifrån <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0