Stalldag ! (:

Har varit en heldag i stallet även idag :)
först hade jag praktik från halv 8 till 12, efter det så blev det att åka ut till stallet och åka till rihus med sötponnyn, han va jätte duktig :D han va lite stimmig först, men efter bara en liten stund så lugnade han ner sig, först longerade jag honom lite, och då fick han springa lite över ett liten hinder, as kul sa han :D och sen så satt jag upp och red honom i ca 20 min , travade över en bom och lite, han va jätte duktig :) <3


När jag kom tillbaka till stallet så tog jag inte dom andra söthästarna och kollade buffans ben,
hon va varm och svullen i höger fram (där hon ät halt).
hovis kommer i mon klockan 8, får hoppas på att han hittar någonting annars så får vi ringa olle så får han komma ut och kolla på henne och se om han kan veta vad det är. annars får det väl bli en sväng ner till ängelholm! /: Söthästen <3


i mon ska jag ringa sjukhsuen och se om jag kan få tid så jag kan åka upp och kolla min hals /:
Men nu får det nog bli sängen alldeles strax.
ha det bra sötnötar :D Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0