Äckligaste,skönaste,bästa,vädret :D <3

Kom hem från praktiken för en stund sen , har hunnit slänga i mej en macka o duscha typ bara :P
Nu sitter jag på altanen , så äckligt jävla skönt väder :D helt otroligt! man blir på så sjukt bra humör <3
Ska iaf ut och rida buffan sen ikväll och ta in henne och pindus, skönt att bara behöva ta in 2, dom andra går ute på nätterna nu :) Men eftersom att det är så mycket tävlingar nu så får inte buffan gå ute dygnet runt riktigt än! :)

Iaf kul praktik idag , gjorde först iordning lite hästar och sådär, och sen löshoppade vi 2 ungponnysar som skulle filmas till annonserna (: 2 bröder, jätte fina :D
sen så vart det lite mockning och sådär, jag o sabbe hann även med en lekerydglass på lunchen <3 mys!

Nu ska jag njuta av vädret fram tills jag ska ut och rida älskadeälsklingshästen :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0