Älskade mamma♥♥

Godmorgon allahoppla :) idag är det söndag och morsdag, glöm inte att gratta era mammor nu ! :)

Min dag började med att jag klarade av att sova ut lite :D vaknade 9 , SKÖNT :)
Nu sitter jag och fortsätter morgonen med kaffe på altanen, jätte skönt :)

Senare idag blir det stallet, ska rida buffan på banan idag :) ska börja sätta igång henne lite mera nu igen efter att hon har haft en lite lugnare vecka eftersom det inte varit några tävlingar så fick hon det :)

Sen ska jag nog köpa en smörgåstårta till mamma som grattis på morsdag :D Mumma ! Så kan nog bli en mysig fika i stallet med :) Åsa kom ju hem från Turkiet igår med, så får väl se om vi kan få med henne med :) hon lär ju vara neger nu :o haha., AVIS.COM ! (:



brukar inte tycka om smörgås tårta jätte mycket, men är jätte sugen på det just nu :D
Så får nog bli en sån sen :D ^^ MUMMA ;D^^

Nehe nu ska jag fortsätta njuta av min morgon! (: Ha en bra söndag babes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0