Björne träning :)

Har precis druckit lite kaffe och brännt en skiva (:
ska alldeles strax börja åka ut mot stallet , ska ge dom lite mat osådär o fixa buffan inför björne träningen idag :)
börjar klockan halv 10 och slutar vid klockan 4 , :) skönt att vi börjar lite senare så man inte behöver vara i stallet så sjuuukt tidigt :) Men jag är jätte taggad i alla fall :)

Nehe nu ska jag väl åka om en lten stund , (: hinner nog med någon klunk kaffe till först , :)


Älskade hästen <3<3

Skriver mera sen när jag kommer hem :) ha en bra dag allahoppla :) <3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Så synd att jag inte var hemma för det hade varit kul att vara med på hoppningen, men det får bli nästa gång!! Fina ni är!!! :O)

2011-05-22 @ 15:22:46
URL: http://sussissymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0