Får lite smått paniiik ! :o

Jag insåg precis att det är 10 skoldagar kvar innan sommarlovet , och alla dagar är vi inte ens i skolan :o utan praktik och jfk. Har typ 2 dagar till att jobba med projektet :o men jag e typ klar iofs :o
men sen engelskan :o jag ska hinna läsa en bok på typ 300 (?) sidor tills på fredag ! på SVÅR engelska !
INTE OKEJ DETTA!
men ska bli skönt med sommarlov , vill bara ha allt klart innan! så surt annars !!!!
Puh , dör bara jag tänker på det typ !! :o Shiiit !

Jaja , har pluggat typ hela dagen idag ia! För buffan har ju skruttat i hagen o vilat idag :) ♥

Nu ska jag snart käka lite o bara ta det lugnt hela kvällen , börjar 10 i mon :) SKÖNT!
har fokusdag hela dagen så då lär jag hinna komma ikapp lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0