I will always love you <3

Oj va skönt det va att duscha!! :D Helt otroligt skönt :D
Är nästan klart med allt som ska göras i skolan nu , förutom att läsa en jävla fucking engelska bok :o haha , knappt öppnat den, den e fan skit svår att förstå :o

Buffan va iaf pigg idag , fick bli en liten sväng i skogen för hennes del idag , (:
i mon så ska jag longera henne så hon får bli av med lite energi (:
Och sen på kvällen i mon så ska jag på tutbingo med mamma och mormor :) TAGGA :D
Och sen är jag så sjukt taggad inför denna helgen :D
Ska umgås med bästa johanna på lördag (: äta god mat och sen gkör vi all in all night :D <3 som alltid när vi gör något , är ju dumt att göra något halvtaskigt lixom !^^ ahha

nu ska jag vila lite innan vi ska käka ! (: och sen blir det kolla på Anna travis klockan nio :D

Puss på er snyggisar :D


Världens bästa häst får stå för dagens bild :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0