Skola, sjukhuset , stallet ! (:

Hemma nu efter att ha varit i skolan , och sen sjukhuset, och sen stallet (:
Skolan kändes rätt soft o tiden gick rättså fort , det är nog bara för att man har så sjuuuukt mycket att göra just nu :p ^^
Sjukhuset gick bra , va ju o kollade min astma, och jag ska få ny medicin utskriven så då får vi hoppas på att förkylningen som har legat här o jävlats går o lägger sej ! xD
Sen efter det så åkte jag ju som sagt ut till stallet, longerade buffan och tog in de små liven! Borstade även av Bina, Pindus och Willepillebus ! (: mys hästar <3

Nu ska jag äta lite dricka kaffe och plugga (: Har ju massor att göra klart o det e typ bara 12 skoldagar kvar + att en massa går bort för att vi ska göra massa annat ;p Inte okej ! Kommer aldrig hinna :o
Men ska bli skönt med sommarloov iaf :D

Jag väntar oxå på att startlistorna för Aneby ska komma upp så man har lite koll på när man behöver åka! (:

Nu Mat,Kaffe PLUGG!



♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0