SNORIG /:
Fyy , jag som hade tänkt ta en sovmorgon idag! Vaknade av att jag knappt kunde andas osv. as jobbigt! men gick iaf ner o la mej i soffan o kunde sova en timma till (:
Feber har jag åxå :o allt kommer fan på en och samma gång :s och nu missar jag nationella i engelska åxå ! Det är lixom inte okej :s DAMP !
Det snöar iaf inte idag , det e väl posetivt och jag efter att jag har smörjt och grejat med eloe heat så ör nacken faktiskt bättre, jag kan iaf röra den nu :) <3

Nu ska jag vakna till, sätta på lite mera kaffe och sen orka äta frukost ;)
hörs senare!




Bara för att jag inte mår riktigt bra så är jag snäll o bjuder på domma failbilderna ;)^^

buffan är ju fin iaf <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0