Soliga väder :D <3

Hemma ifrån stallet (:
Älsklingsbuffan va jätte fin, hoppade några språng på en oxer och en liiiiiiten trippelbarr, båda låg på typ 60cm, så inget som sliter, det är skönt (: Det är därför jag gör det, jag måste få lite lydnad på henne och idag så skötte hon sig jätte bra , lyssnade på mig både när jag tog tillbaka henne och red på henne mot hindrena :) JÄTTEFIN <3

I mon blir det en runda i skogen för henne och ska även försöka hinna med Wille om jag får tag i honom, han går nämligen på bete xD och han e ju ett sånt himlans matvrak den lilla skrutten ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt, e så sjukt trött!!
"Sista" skoldagen i mon, sen bara slappa dagar (: SKÖNT!
Och nästa vecka så är det sista dagen på praktiken för denna terminen :( Tur att man träffar piven i all fal :)* Så nästa vecka ska vi fika och lite sånt (: MYS ! ska ge henne en liten present med som tack :) har lärt mig MYCKET:D

Nehe , nu ska jag slappa :D
Puss**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0