Maskeradhoppning.

Sådär, nu har jag fixat så att jag kan ta med mej båda hästarna till maskerad hoppningen på lördag, det är Bodafors rid och körsällskap som håller i den :) hoppas att det blir lika kul som förra året :)

I alla fall så ska binafina få gå en 70cm först, känns hon bra och sådär så får hon nog gå en 80cm också. tror jag i alla fall, hon va jätte fin i det ridhuset förra året, det är rätt mörka väggar så tror det lugnar henne lite:p

Sen har jag anmält buffan till 90cm + 1m :) Får se hur hon går där inne, har nog aldrig hoppat henne där, hon var skadad förra året vid den här tiden, så skönt att hon är fit nu <3


Bina från förra årets maskeradhoppning :)


Buffan när jag va där och red någongång i vintras :)!

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0